فیلر ( پرکننده پوست ) چیست؟

فیلر های پوستی عمدتاً برای جایگزینی چربی و از دست دادن استخوان مرتبط با فرآیند “رشد” استفاده می شود. با هدف بازسازی پوست افتاده، نتیجه باید طبیعی و با طراوت به نظر برسید – نه اینکه حجیم شده و شبیه افراد متفاوت به نظر برسید!

از پرکننده های پوستی نیز می توان برای دستیابی به تعادل و تقارن بهتر در صورت یا تقویت آنچه که طبیعت قبلاً به شما هدیه داده است استفاده کرد، اما نتیجه نهایی همان است… شما باید به جای غیرطبیعی یا نامتناسب به نظر رسیدن، شبیه بهترین نسخه خود باشید. .

 

همه چیز درباره فیلر

پرکننده‌های پوستی مطمئناً می‌توانند احساس بهتری در مورد نحوه ارائه خودمان ایجاد کنند. با این حال، این هنوز یک روش نجات دهنده نیست و مهم است که قبل از انجام چنین روشی به خوبی مطلع باشید. بنابراین، در اینجا اطلاعات جالب و مفیدی برای شما وجود دارد…

 

فیلرهای پوستی بیش از 40 سال است که در اشکال مختلف وجود دارند. پرکننده پوستی مدرن یک ژل شفاف ساخته شده از اسید هیالورونیک (HA) است که یک کربوهیدرات طبیعی است که از قبل در پوست شما وجود دارد و به عنوان بخشی از متابولیسم بدن شما به سرعت تجزیه می شود. پرکننده های پوستی HA توسط چندین شرکت مختلف تولید می شوند تا محصول را غلیظ کنند و از تجزیه سریع آن جلوگیری کنند. برخی از معروف‌ترین آنها Belotero، Teoxane، Juvederm، Perlane و Restylane هستند. بسته به نوع پرکننده مورد استفاده، درمان ممکن است از 6 ماه تا دو سال طول بکشد. نوع پرکننده مورد استفاده عموماً با توجه به ناحیه مورد نظر تعیین می شود.

 

پرکننده های پوستی را می توان به یک “ژل قند” تشبیه کرد که پس از تزریق، با جذب مایع به سمت خود عمل می کند تا حجم و هیدراتاسیون را در ناحیه تزریق افزایش دهد. نتیجه بهبود ویژگی های خاص صورت با کاهش خطوط و چین و چروک های ناشی از کاهش حجم قبلی است. محبوب ترین مناطق برای درمان گونه ها، اطراف دهان (در اطراف دهان)، پری منتال (در اطراف چانه) و خط فک است.

 

مهم است که به یاد داشته باشید که با “بزرگ شدن” ما تغییرات دیگری را نیز تجربه می کنیم که به روند پیری کمک می کند. کاهش در گردش سلولی پوست همچنین به پوستی کمک می کند که در طول زمان کدر، شل و به طور فزاینده ای خط دار می شود. خطوط و چین و چروک روی صورت شما نیز می تواند با فعالیت های ماهیچه ای مکرر یا از دست دادن کلاژن و الاستین در پوست بزرگ شود. در این صورت ممکن است ترکیبی از درمان های متناسب با نیازهای فردی شما را توصیه کنیم.

 

بدیهی است که زمان مورد نیاز برای درمان فیلرهای پوستی بسته به آنچه (چه مقدار) مورد نیاز است و تکنیک خاص مورد استفاده متفاوت است. درمان نسبتا راحت است زیرا فیلر پوستی خود حاوی یک بی حس کننده موضعی است.

 

مانند تمام روش‌ها، درمان با پرکننده‌های پوستی خطرات و عوارض جانبی بالقوه‌ای دارد که با انتخاب یک پزشک مجرب به حداقل می‌رسد. از آنجایی که از سوزن برای تزریق پرکننده پوستی استفاده می شود، عوارض جانبی احتمالی ممکن است شامل قرمزی یا کبودی باشد و همیشه خطر بالقوه بسیار کمی برای عفونت در هر زمان که سد محافظ پوست شکسته شود وجود دارد. عوارض جانبی احتمالی کمتر، برای مثال توده‌ها و برآمدگی‌های موقتی نیز ممکن است، که با ته نشین شدن محصول برطرف می‌شوند. پزشک شما تمام خطرات و عوارض جانبی احتمالی را به تفصیل مورد بحث قرار خواهد داد تا از رضایت آگاهانه شما قبل از درمان اطمینان حاصل کند.

 

ما واقعاً از دیدن تفاوتی که این درمان برای مشتریانمان ایجاد می کند لذت می بریم و عاشق کاری هستیم که انجام می دهیم! اگر از درمان شما امتناع می‌کنیم، به این دلیل است که اهمیت می‌دهیم – سلامتی و تندرستی شما واقعاً برای ما مهم است! ما افرادی را که زیر 18 سال سن دارند، از نظر بالینی ناخوشایند، باردار یا شیرده هستند، یا دارای یک وضعیت بالینی زمینه‌ای هستند که ممکن است منع مصرف برای درمان درخواستی باشد، درمان نمی‌کنیم.

 

افراد به طور طبیعی چهره ای پر زرق و برق را با لب های پف کرده، پوست صاف و خط فک کاملاً مشخص مرتبط می دانند. با این حال، همانطور که ما بزرگ می شویم (حتی در دهه 20!)، صورت ما کلاژن، خاصیت ارتجاعی و اسید هیالورونیک را از دست می دهد، بنابراین شروع به نشان دادن سن خود می کنیم.

 

خوشبختانه، پیشرفت های پزشکی مدرن، پرکننده های پوستی را برای بازگرداندن ظاهر جوان ما در هر سنی به ارمغان آورده است. جوان ماندن با درمان‌های پرکننده تقریباً می‌تواند اعتیادآور باشد، بنابراین چگونه می‌دانید که این کار خیلی خوب است؟ بیا یک نگاهی بیندازیم…

 

 

کاربرد های فیلر پوستی

دلایل استفاده از فیلتر صورت

نشانه های معمول بزرگ شدن در صورت ما شامل موارد زیر است:

  • شکل صورت مستطیلی تر
  • گونه های پهن شده
  • وجود جول (افتادگی زیر فک نزدیک چانه)
  • گود شدن نواحی زیر چشم
  • حفره در منطقه معبد
  • کاهش تعریف خط فک

این علائم می توانند شما را غمگین یا خسته نشان دهند. برای پرکردن پوست و سفت کردن مجدد خطوط، می توانید تزریق استراتژیک پرکننده پوستی انجام دهید. پرکننده های پوستی ظاهر جوانی شما را باز می گرداند و ساختار صورت شما را تقویت می کند.

 

نوع پرکننده ای که انتخاب می کنید به حجم مورد نیاز و ناحیه تحت درمان بستگی دارد. برخی از پرکننده ها می توانند گونه ها و خطوط فک را بلند کنند. دیگران می توانند به آرامی خطوط لب اطراف ناحیه دهان را نرم کنند. با این حال، دیگران می‌توانند به شقیقه‌های فرورفته حجم دهند، گودی زیر چشم‌ها را پر کنند و گوشه‌های رو به پایین دهان را ترمیم کنند.

 

وقتی فیلر شما بیش از حد باشد!

 اگر فیلر بیش از حد به صورت خود وارد کنید، ظاهری غیر طبیعی خواهید داشت. به یاد داشته باشید که داشتن مقدار مناسب به شما کمک می کند به طور طبیعی جوان به نظر برسید، اما مصرف بیش از حد آن می تواند ویژگی های شما را کج به نظر برساند.

در زیر برخی از نتایج رایج وجود پرکننده بیش از حد در صورت شما آورده شده است:

  • ممکن است کمی پف کرده به نظر برسید
  • شما بیش از حد “پر” به نظر می رسید
  • لب ها ممکن است غیر طبیعی به نظر برسند

داشتن چهره ای جوان به این معنی است که پوست شل کمتری دارید و درخشش سالمی دارید. اگرچه پرکننده پوست شما می تواند پری صورت شما را بازگرداند، اما نمی تواند پوست شما را سفت کند.

 

اگر لب پایینی شما دیگر نتواند لب بالایی شما را لمس کند و در نتیجه ممکن است لب های شما بیش از حد بزرگ و متناسب به نظر نرسد، ممکن است مقدار زیادی فیلر پوستی داشته باشید.

 

پرکننده های پوستی می توانند تا 12 ماه یا بیشتر دوام بیاورند. اگر خیلی زود پس از آخرین درمان خود برای دریافت فیلر بیشتر به ارائه دهنده خدمات زیبایی خود مراجعه کنید، ممکن است “حجم” بیش از حد دریافت کنید. به توصیه های ارائه دهندگان درمان در مورد اینکه چند وقت یکبار درمان های صورت خود را انجام دهید گوش دهید.

کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو مهرسام میتواند در جهت فیلر نیز به شما عزیزان مشاوره دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید