لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ به چه معناست؟ و چطور انجام می شود؟ 

لیفت صورت با نخ یک روش لیفت و بالا کشیدن پوست است که برای نواحی صورت که دچار افتادگی یا چروک شدند، استفاده می شود. مقاومت در برابر کشش بالابر نخ سخت است. پس از همه، گفته می شود که این روش چیزی شبیه به لیفت صورت کوچک را ارائه می دهد. سریع، نسبتاً بدون درد است و نه تزریق و نه چاقوی جراحی را شامل می شود. حتی می تواند میانبری برای دستیابی به خط فک ربوده شده ای باشد که در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. 

 لیفت نخ از نظر تاریخی دارای فراز و نشیب هایی بوده است. این فرآیند به طور مستقل در دهه ۱۹۹۰ توسط یک پزشک روسی و یک جراح پلاستیک کارولینای شمالی اختراع شد، در ابتدا به عنوان “فلاخه میانی صورت” شناخته می شد. بالا بردن صورت به این شکل قبل از استفاده از نخ‌ها، که دائمی و مستعد انواع مشکلات بودند، توسط FDA فراخوانی شد، از محبوبیت کوتاهی برخوردار شد. به سرعت به اوایل دهه ۲۰۰۰ رسید و نوع جدیدی از نخ و لیفت نخ، به لطف بخیه‌های قابل تجزیه، که در ابتدا به طور ایمن در جراحی قلب و عروق استفاده می‌شدند، پدیدار شد و مشخص شد که یک لوله کلاژن به جا می‌گذارد. این رشته ها ملایم هستند، استفاده از آنها برای پزشکان آسان است و معمولاً عاری از عوارض هستند.

 با این حال، قبل از ثبت نام، یک کلاس خیاطی کوچک، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد مزایا و معایب لیفت با نخ بدانید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا  برای شما مناسب هستند یا خیر، آورده شده است.

 

لیفت صورت با نخ چیست و چگونه کار می کند؟

طبق گفته یکی از متخصصین لیفت و زیبایی صورت، نخ‌ها بخیه‌های قابل حلی هستند که روی آن‌ها خارهای یک طرفه وجود دارد. آنها از طریق یک سوراخ کوچک در پوست با یک کانولا وارد می شوند و خارها مانند قلاب های کوچک ماهی عمل می کنند که به بافت همبند می چسبند. این به شما امکان می‌دهد ناحیه‌ای از صورت را که هدف قرار می‌دهید، با کشیدن آنها به سمتی که می‌خواهید بلند کنید، بلند کنید.» پس از حل شدن نخ ها، در حدود چهار تا شش ماه، کلاژن تازه تولید شده را از خود به جا می گذارند، که از نظر تئوری می تواند خطوط صورت را حتی پس از از بین رفتن نخ ها نیز محکم کند.

 

چه کسی کاندیدای مناسب برای لیفت با نخ است؟

یکی از متخصص های پوست و زیبایی بنیارنگذار یکی از موسسات بزرگ زیبایی در نیویورک می گوید: “هیچ وقت یک روش درمانی وجود ندارد که همه این کارها را انجام دهد، و لیفت با نخ یک تکه از پازل در مورد جوانسازی صورت است.” پوست، به خصوص اگر دارای افتادگی پوست یا شلی پوست هستید، اما به بازیابی کامل حجم کمکی نمی کنند. به عبارت دیگر، لیفت با نخ فقط کمک می کند تا چیزها کمی بالا بروند؛ اگر به حجم قابل توجهی نیاز دارید، پرکننده ها  یا ترکیبی از پرکننده ها و نخ ها  ممکن است راه حل بهتری باشند.

 همچنین می‌گوید: «من شخصاً فکر نمی‌کنم که نخ‌ها کلاژن کافی را تحریک کنند تا پس از حل شدن، هر نوع تأثیری داشته باشند. اما این روش برای کوتاه مدت عالی است. من دوست دارم قبل از یک رویداد این کار را برای کسی انجام دهم، مانند عروسی. این یک راه حل سریع برای افرادی است که نمی خواهند فیلر انجام دهند یا نمی توانند منتظر بمانند تا روش های مختلف شروع شود که ساخت کلاژن چند ماه طول می کشد.

 

کاندید مناسب لیفت صورت

 

 مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ چگونه است؟

بازیابی بسیار فوری است. شما از جایی که سوزن وارد می‌شود کمی منفذ باز دارید، اما می‌توانید آن را با آرایش بپوشانید تا زمانی که خوب شود. این کاری است که شما می توانید به معنای واقعی کلمه یک روز قبل از یک رویداد انجام دهید. ممکن است مقدار کمی کبودی یا تورم وجود داشته باشد، و از آنجایی که احتمال شکستن نخ ها وجود دارد، “ما توصیه می کنیم که بیماران خود آن را باز نکنند. باز شدن بیش از حد دهان، مانند گاز گرفتن یک سیب، زمانی که نخ ها به صورت، به خصوص در امتداد خط فک وارد می شوند، تا چند هفته پس از عمل نیاز به مراقبت دارد.

 

لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟

لیفت با نخ برای چه مناطقی بهتر است؟

نخ ها را می توان در هر جایی از بدن استفاده کرد. برای سفت کردن آرنج ها و زانوهای چروکیده، یا حتی صاف کردن پوست افتاده روی شکم. روی صورت، می‌توان از آن‌ها برای «درمان نقطه‌ای» نواحی خاص استفاده کرد. مثلاً برخی از آن‌ها برای بیمارانی استفاده می‌کند که می‌خواهند یک لیفت هدفمند روی ابروها را انجام دهند، یا برای برداشتن کامل ابروها استفاده می کنند. این اثر ممکن است به اندازه لیفت صورت چشمگیر نباشد، اما هنوز هم می تواند جوانسازی قابل توجهی را به ارمغان بیاورد. به خصوص زمانی که ظرافت انجام عمل مورد هدف باشد.

 زمانی که پرکننده‌ها نمی‌توانند همه کارها را انجام دهند و زمانی که به یک صورت به‌طور کلی نگاه می‌کنید و نیاز دارد که نه تنها حجم آن  را تغییر دهد، بلکه برای افزایش بیشتر نیز تزریق بیشتر نیاز دارد، از نخ‌ها استفاده و  پیشنهاد می‌شود.  این یک فرآیند سریع و آسان است، اما اگر می‌خواهید تمام پول خود را برای یک روش پس‌انداز کنید، ممکن است بهترین هزینه را برای شما ارائه نکند. 

 

بنابراین برای اینکه بدانید کاندید مناسبی برای لیفت صورت با نخ هستید یا خیر، بهتر است ابتدا با یک متخصص دیدار کنید تا پوست شما را بررسی کند و بتواند بر اساس آن به شما بهترین روش ها و متد ها را توصیه کند. بنابراین اگر به دنبال یک مرکز مطمئن و حرفه ای می گردید، با کلینیک تخصصی کاشت مو و ابروی مهرسام تماس بگیرید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید