کاندید مناسب تزریق بوتاکس

آیا بوتاکس برای من مناسب است؟

تو این مقاله میخوایم بدونیم اصلا بوتاکس چی هست و چه کسانی کاندید مناسب تزریق بوتاکس  هستند؟

ماده بوتاکسی که تزریق میکنند چیست؟

بوتاکس یک عمل زیبایی محبوب است تزریق بوتاکس کاربرد های زیادی دارد که یکی از کاربرد ها از بین بردن چین و چروک های صورت و پیشانی کمک می کند. به طور خاص برای از بین بردن خطوط لبخند و خطوط اخم در اطراف محیط دهان و چشم کار می کند. این خطوط پنجه کلاغی کوچک به دلیل سایه هایی که ایجاد می کنند در نور شدید آشکار می شوند.

 برخلاف روش‌های جراحی و تکنیک‌های بازسازی پوست، بوتاکس یک تزریقی است که انتهای عصبی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این یک درمان پرکننده نیست، بلکه یک روش آرامش بخش عضلات است. وقتی ماهیچه ها شل می شوند، چین و چروک ها بسیار کمتر دیده می شوند.

 اگر نمی‌دانید که آیا کاندیدای ایده‌آل برای این درمان هستید یا خیر، اجازه دهید به شما کمک کنیم. ما خدمات مشاوره کاملی را برای آن دسته از افرادی که نگران ظاهر چین و چروک های مرتبط با افزایش سن در صورت و پیشانی هستند ارائه می دهیم.

کاندیدای ایده آل برای بوتاکس

 بزرگسالانی که دارای چین و چروک های کوچک و نازکی در اطراف دهان هستند که با ایجاد حالات صورت مشخص می شود، کاندید های خوبی برای بوتاکس تورنس هستند. هنگامی که اخم می کنیم، چین و چروک و چین های افقی پوستی اغلب روی پیشانی نیز ایجاد می شود. ماهیچه ها منقبض می شوند، پوست را در جهت خاصی می کشند و پوست را در نواحی دیگر شل می کنند. اغلب این خطوط لبخند و اخم در نزدیکی چشم ها، سمت چپ و راست لب ها و در مرکز پیشانی ایجاد می شود.

 به یاد داشته باشید که بوتاکس یک درمان شیمیایی نیست و همچنین رطوبت را برای پر کردن ناحیه ای از صورت جذب نمی کند. این یک درمان موثر برای صاف کردن پوست است که در آن انقباضات عضلانی باعث شل شدن و تا شدن سطح می شود.

آیا بوتاکس برای من مناسبه؟

زیبا جویان کاندید بوتاکس چه انتظاراتی میتوانند داشته باشند؟

در کلینیک تخصصی کاشت مو و ابروی مهرسام، ما قبل از درمان با مشتری مشورت می کنیم و صورت را از نزدیک بررسی می کنیم. متوجه می‌شویم که کدام عبارات باعث ایجاد خطوط لبخند، چروک‌های پنجه کلاغی و پیشانی می‌شوند و مکان دقیق آنها را ترسیم می‌کنیم.

 در طول عمل واقعی، مایع حاوی بوتاکس به طرز ماهرانه ای درست زیر پوست تزریق می شود. یک روش معمولی معمولاً حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد. پس از چند هفته، ماهیچه ها برای آرام ماندن تمرین می کنند، بنابراین روش های بعدی تزریق کمتر و کمتر از مایع بوتاکس استفاده می کنند.

 برای اینکه ببینید آیا کاندید مناسبی برای بوتاکس هستید یا خیر، می توانید از ما مشاوره رایگان بگیرید. ما تمام حقایق را در مورد این درمان زیبایی محبوب به شما ارائه خواهیم داد که به میلیون ها نفر کمک کرده است تا اعتماد به نفس خود را بدون نیاز به جراحی یا لایه برداری مجدد پوست به دست آورند.

چگونه بفهمم کاندید خوبی برای تزریق بوتاکس هستم؟

اگر از نظر بدنی نسبتاً خوبی هستید، از نظر روحی در سلامتی خوبی هستید و علائم قابل مشاهده ای از پیری را نشان می دهید، منصفانه است که بگوییم کاندیدای خوبی برای درمان بوتاکس هستید.

 نمی توان منکر محبوبیت بوتاکس شد. در واقع، این احتمالاً اولین درمانی است که اگر از آنها خواسته شود که یک نوع درمان زیبایی غیر جراحی را نام ببرند، به ذهن اکثر مردم می رسد.

 یکی از دلایل محبوبیت بوتاکس کاملاً به این دلیل است که بسیار مؤثر است. بدون جراحی و بدون توقف، بیماران می توانند در عرض یک هفته متوجه نتایج بسیار بهبود یافته شوند. در نتیجه، نه تنها کار می کند، بلکه بوتاکس با زندگی شلوغ قرن ۲۱ ما همخوانی دارد.

 شاید از چهره ای که در آینه نگاه می کنید کاملاً راضی نیستید و می خواهید آن را برای ظاهر بهتری تغییر دهید. اگر چنین است، پس سوالی که ممکن است بخواهید به آن پاسخ دهید این است که “آیا من کاندیدای خوبی برای بوتاکس هستم؟”

بوتاکس چیه؟

سلامت جسمانی خوب

 در حالی که درمان بوتاکس یک روش جراحی نیست، یک روش پزشکی است و مانند هر روش پزشکی دیگری، باید از سلامت نسبتا خوبی برخوردار باشید. علاوه بر این، برخی اختلالات عصبی مانند میاستنی، یا سندرم ایتون-لامبرت و یا مشکلات نورون حرکتی مانند بیماری لو گریگ وجود دارد که بیماران باید قبل از دریافت بوتاکس ابتدا با پزشک خود مشورت کنند.

اگر باردار باشم میتونم کاندید مناسب تزریق بوتاکس کنم؟

 توافق جهانی بر این است که درمان بوتاکس نباید در دوران بارداری یا روی مادر تازه شیردهی انجام شود. مسلماً، این بیشتر یک اقدام پیشگیرانه است تا واقعیت بالینی، زیرا تا به امروز هیچ مطالعه بوتاکس روی زنان باردار انجام نشده است.

سلامت روان خوب

 در حالی که احساس نارضایتی از ظاهر خود در حال حاضر یک چیز است، اگر دائماً از احساس اعتماد به نفس ضعیف رنج می‌برید، بعید است که بوتاکس اثری را که انتظار دارید داشته باشد. به همین دلیل، اگرچه مهم است که بدانید بوتاکس از نظر زیبایی چه کاری می تواند برای شما انجام دهد، مهم تر است که محدودیت های آن را درک کنید. به عنوان مثال، در حالی که درمان بوتاکس ممکن است نگاه شما را به دیگران بهبود بخشد، اما برای افرادی که از احساسات منفی طولانی مدت نسبت به خود رنج می برند، درمان معجزه آسایی نیست. به عبارت دیگر، مطمئن شوید که درمان بوتاکس چیزی است که برای شما انجام می شود و به دلایل درستی انجام می شود.

نشان دادن علائم قابل مشاهده پیری

 در نهایت، و متأسفانه این موضوع برای اکثر ما در سنین خاصی صادق است، اگر چین و چروک های برجسته در قسمت بالایی صورت مانند خطوط اخم، چین های پیشانی و پنجه کلاغی (ناحیه اطراف چشم) دارید، کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس هستید.

خب! با توجه به شرایطی که گفتیم فکر میکنید کاندید مناسب و ایده آلی برای تزریق بوتاکس هستید کلینیک کاشت مو و ابرو ی کهرسام اینجاست! 

 اگر از نظر بدنی نسبتاً خوبی هستید، از نظر روحی در سلامتی خوبی هستید و علائم قابل مشاهده ای از پیری را نشان می دهید، منصفانه است که بگوییم کاندیدای خوبی برای درمان بوتاکس هستید. شاید بهترین و ساده ترین راه برای اطمینان، رزرو یک تایم مشاوره باشد. برای رزرو قرار ملاقات، می توانید با کلینیک کاشت مو و ابرو ی مهرسام تماس بگیرید و سفر خود را به سمت یک جوان شاداب و با اعتماد به نفس بیشتر، آغاز کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید