آیا می دانستید که تا ۵۰ درصد از زنان در مقطعی از زندگی خود دچار ریزش مو می شوند؟

بنابراین بسیاری از افراد ممکن است به دنبال کاشت مو برای خط رویش خانم ها باشند، اما نمی دانند که واجد شرایط کاشت مو هستند. در این صفحه، همه چیزهایی را که باید در مورد کاشت موی زنان بدانید، از روش و هزینه، تا مراقبت های بعد از آن، پیدا خواهید کرد!

download

جراحی کاشت مو خانم ها چیست؟

کاشت موی زنانه یک گزینه جراحی برای کمک به مبارزه با اثرات ریزش مو و نازک شدن مو است. روش کاشت مو FUT به معنی برداشتن فولیکول‌های موی تکی از پشت و کناره‌های سر (بانک مو) و کاشت آن‌ها در ناحیه ای که مو ها ریخته اند است.

اکثر عمل های کاشت‌ مو خانم ها برای مقابله با ریزش موی الگوی زنانه‌ای هستند که در خط وسط جداسازی (فرق) رخ می‌دهد. کاشت مو را می‌توان به زنانی نیز پیشنهاد داد که مایل به کاشت موی خط رویش، کاشت ابرو یا کاشت مو برای ترمیم جای زخم هستند.

بر خلاف سایر روش های درمان ریزش مو، کاشت مو تنها روشی است که قادر به بازگرداندن رشد مو در مناطقی است که قبلا موها قادر به رشد نبوده اند. برای کسانی که از طاسی نقطه ای رنج می برند، راه حلی عالی و طولانی مدت است.

کاشت مو چگونه اتفاق می افتد؟

  • قبل از عمل، پزشک مقدار کمی بی حسی موضعی به شما می دهد. این به بی حس شدن هر گونه درد در طول عمل کمک می کند.
  • در ابتدای عمل، پزشک کلینیک مهرسام واحدهای فولیکولی را از ناحیه اهداکننده در گروه‌های طبیعی ۱ تا ۴ تایی استخراج می‌کند. این گرافت ها یا واحدهای فولیکولی با یک پانچ کوچک ۱ میلی متری حلقه می شوند که امکان ایجاد یک برش دقیق را فراهم می کند.
  • سپس واحد فولیکولی به آرامی گرفته می شود و از بافت همبند شل که واحد را در زیر پوست احاطه کرده است، دور می شود. سپس این فرآیند چندین بار تکرار می شود تا تعداد صحیح پیوند دهنده استخراج شود.
  • پس از استخراج و بررسی گرافت های مو، موهای اهداکننده یکی یکی در ناحیه کاشت (معمولاً قسمت میانی یا جلوی سر در زنان) کاشته می شوند. سپس این فرآیند تا پر شدن کامل سر با تراکم بالا بارها و بارها تکرار می شود.

چه عمل های کاشت مویی به بانوان پیشنهاد می شود؟

ما در کلینیک کاشت مو مهرسام در انجام مراحل کاشت مو متخصص هستیم. این عمل برای درمان ریزش موی زنانه مناسب است زیرا برای طیف وسیعی از سناریوهای مختلف ترمیم مو مناسب است.

ترمیم کم پشت شدن یا کچلی در ناحیه فرق سر

هدف اصلی این درمان کاشت مو، درمان علائم نازک شدن مو در خط میانی پوست سر است. از آنجایی که زنان مبتلا به طاسی الگوی زنانه معمولاً از نازک شدن در وسط قسمت رنج می برند، این روش کاشت مو به دنبال کاشت موهای بانک مو در این ناحیه است و اطمینان حاصل می کند که این ناحیه پس از عمل پر تراکم به نظر می رسد.

ترمیم خط رویش

کاشت موی محبوب‌تر در بین زنان، ترمیم‌های خط رویش مو است. در برخی خانم ها ممکن است خط رویش مو شروع به ریزش کند و پیشانی بلند تر شود و یا برخی با خط موی طبیعی بالا و پیشانی بلند متولد می شوند. روش کاشت مو می تواند برای کاهش خط مو و تقویت رشد موهای جدید انجام شود.

کاشت ابرو

یکی دیگر از روش های رایج کاشت مو، کاشت ابرو است. کاشت ابرو عملی است که موهای اهداکننده از پشت و کناره‌های سر. (بانک مو) برداشته می‌شوند و در نواحی ابرو کاشته می‌شوند تا پر تراکم تر و پرتر به نظر برسند.

هزینه کاشت موی خانم ها در کلینیک مهرسام

هزینه کاشت موی زنانه به اندازه ناحیه ریزش مو و تقریباً تعداد پیوند مورد نیاز برای جراحی بستگی دارد. مشاوران کلینیک کاشت مو مهرسام بر اساس مشاهده تصویر محل ریزش مو و بانک مو شما قیمت عمل شما را تخمین زده و به شما اعلام می کنند

برای اطلاعات بیشتر کافی است با مشاوران کلینیک تماس حاصل کنید.

کاشت مو برای خط رویش خانم ها

آیا کاشت مو راهکاری مناسب برای خانم ها هست؟

کاشت مو و ابرو یکی از بهترین عمل های جراحی زیبایی می باشند که در زمان کم تغییر شگرفی در زیبایی صورت شما ایجاد می کند. با توجه به آنکه بیشتر خانم های ایرانی در سنین میانسالی دچار کم پشتی مو در ناحیه خط رویش و فرق سر می شوند ، عمل کاشت مو می تواند موجزه ای برای زیبایی و جوانی آنها باشد.

مشاوران کلینیک مهرسام پاسخگوی سوالات شما در زمینه کاشت مو و ابرو هستند و شما می توانید از مشاوره رایگان مهرسام بهره مند شوید.

کاندید مناسب برای کاشت موی زنان

1. سلامت پوست و مو: از اهمیت بالایی برخوردار است که پوست و موی شما در شرایط سالم و مناسبی باشند تا کاشت مو موفقیت‌آمیز باشد.

2. تحلیل نوع افت مو: افت مو ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، از جمله مشکلات هورمونی، عوامل ژنتیکی، یا عوامل خارجی مانند استفاده از محصولات شیمیایی برای مو. بررسی دقیق این موارد توسط پزشک ضروری است.

3. توانایی پوست در پذیرش فرآیند کاشت: بررسی اینکه پوست شما برای جذب و رشد موهای کاشته شده مناسب است یا خیر، نقطه‌ای مهم است که پزشک باید بررسی کند.

4. پیش‌بینی نتایج و توقعات شما: انتظارات شما از فرآیند کاشت مو باید واقع‌گرا و معقول باشد، و پزشک می‌تواند شما را در مورد نتایج ممکن و میزان موفقیت روش کاشت مو آگاه کند.

5. تجربه و تخصص پزشک: انتخاب یک پزشک با تجربه و تخصص در زمینه کاشت مو بسیار اهمیت دارد تا اطمینان حاصل شود که فرآیند به درستی انجام شود و نتایج به دست آمده مطمئن‌کننده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید